Sider

2/01/2012

F for Februar og Forandring!

Januar måned har virkelig været sløv for mig, har intet lavet i weekenderne eller noget som helst, og da Februar er min måned :), vil jeg virkelig gerne gøre den til noget specielt.
Vil finde noget at lave hver weekend, om det er fest, eller bare hygge med en veninder eller flere :)
Da jeg jo træner i et fitness center, vil jeg også gerne til at passe lidt på med hvad jeg spiser, ellers hjælper det jo egentligt heller ikke rigtig med at træne, så har hentet en app, der hjælper mig med at tælle kalorier og sådan :)
Skal til at cutte sodavand og alkohol ret meget ud af min hverdag, DOG er der jo kommet den drik (alkohol) der hedder Skinny Bitch, der skulle nemlig ikke være ret mange kalorier i :)
Jeg bliver 17 her den 17 Februar, og der skal mig, min mor & far, min søster & hendes kæreste, ligesom alle andre år, ud at spise i silkeborg og så derefter bowle, det er blevet til en tradition :) og i starten af marts håber mig og min søster på at hun kan få fri, så vi kan tage til London i en weekend, for at shoppe, slappe af og sådan :)
Der var også engang hvor jeg tog billeder af et minde fra hverdag, og jeg elsker virkelig at se tilbage på de billeder, for så ka jeg bare huske hele den dag, hvad der var godt og dårligt ved den, hvordan mit liv var dengang. så det vil jeg også begynde at gøre igen :) og vil give jer det jeg tog idag :)
Min ven Stig, tog min jakke på og den er jo alt for lille til ham, så han kunne ikke få armene helt ind til kroppen, og han kunne ikke bevæge til optimalt, vi andre synes det var vildt sjovt og blev nød til at tage et billede :)
så får i også et glemt ind i min hverdag, igennem billeder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar