Sider

2/11/2012

Positive day 8-11

Skole:
Sorry! jeg ikke rigtig har opdateret men har været vildt stresset på det sidste, stressede for at få hele mit projekt klar til torsdag, så jeg kunne fremlægge osv, det gik rigtig godt, og endte med et 7 tal, hvilket jeg synes er helt fint! Vi var jo så på skolen fra halv otte om morgenen den torsdag til klokken 17, fordi der var åbent hus, for forældre, kæreste, venner og self bedsteforældre og søskende, vi havde det rigtig hyggeligt, vores klasse satte os sådan set bare uden for vores klasse i en cirkel og snakkede, eller de andre gjorde jeg rendte sådan rundt over det hele, skulle jo rundt og se alle mine venners udstillinger, tog en time at se dem alle, puuuha....
Endte med at blive taget over skulderen på min ven Rasmus, og båret ud i sneen -.-
Og det hele endte med at læren Karsten, tæskede en af mine venner Dall (Sebastian) i boksning, hahahah! der blev optaget video af det, men den er ikke kommet på facebook :(
Igår havde vi sporstdag i viborg hallerne, jeg spillede fodbold, 3 kampe.. og jeg lavede den SYGESTE tackling, hele salen skreg! o de få sekunder!
Lad mig forklare: Jeg var helt oppe ved målet, og skulle forhindre at en af de her syge drenge der jo er vildt cray cray til fodbold, ikke skulle score mål! jeg sætte mit højre ben ind for ham, altså vi vendte begge to mod målet, jeg ramte ham ved han knæer, han lander pladask ned på jorden, og jeg tager en hel tur rundt om mig selv, også nede på jorden, hvor min krop faktisk snurrer hurtigere rundt end mit hoved, så det føles om om min hjerne faldte ud! jeg kommer hurtigt op igen, da det hele kun skete få meget få sekunder, ikke nok med at han ligger på gulvet, fra da jeg tacklede ham, får han også en bold i hovedet lige da jeg kigger på ham, det var heeelt vildt! og vores klasselærer råbte bare '' SÅDAN ANNA! DET ER SÅDAN DET SKAL VÆRE FORSATAN DA!''
Efter det blev hele vores hold bare ekstremt voldigt, vi tabte dog med et mål /; men alt i alt en rigtig god kamp, alle snakkede til mig og om mig indtil vi fik fri, haha rigtig fin start på vinterferien :)

Hverdag:
Mimi tog med mig hjem efter skole, så hun kunne være lidt sammen med mig indtil hendes far kom og hentede hende, vi sov faktisk bare og legede med ipad'en, hun kommer igen på Fredag, hvor hun skal med ud og bowle og spise, det er jo min fødselsdag :D:D:D:D
Iaften skal ved ned og spise hos min søster, men hende, Thomas, hand lillebror Rasmus og Rasmus' kæreste Christina,
skal nok blive hyggeligt.

Her kommer billeder for de sidste par dage :)
Mimi efter hun var vågnet, bliv hun helt skudt i et nyt
spil på ipad'en

Monika der legede med mit produkt til OSO

Min far gav mig Sex and the city 2 LOVE YOU DADDY DJ

Redigerede end ny bideo

Stjal Dalls Hat :)

Mit værelse efter en uge uden oprydning 

efter oprydning, her idag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar