Sider

2/15/2012

Positive day 12-15

Så jeg kommer godt nok lidt bagud med de her blogpost her, men bruger ikke ret meget af mint id ved computeren, da jeg gerne vil have noget ud af min ferie! :D
Men husker selvfølgelig stadig at tage billeder :) 

Søndag: 
Af hvad jeg kan huske lavede jeg ikke noget specielt i søndags, jeg er rigtig sårlig til at huske tilbage på mine dage, haha det er godt nok vildt, men kan huske mine katte var utrolig søde i en times tid (suprise), 

Mandag: 
Heller ikke lavet ret meget, øvet lidt på nogle nye sange, og så ellers bare prøvet at finde ud af hver jeg vil have på, på fredag, kom frem til noget, men tror ikke det er det jeg ender med, siden det er meget bart, men nu må vi se!


Tirsdag:
VALENTINS DAG!
Da jeg som altid er single på valentins dag, ja i hørte rigtig, altid! jeg har aldrig prøvet at være i et forhold på denne dag, jo et men det var ikke seriøst, tror det var engang i 5-6. klasse haha :)
Jeg ringede derfor eftermin veninde Shanne, og hun kom ved en halv 3 tiden, vi lavede lagkage, hyggede mig vin, og ellers resten af aftenen, lavede vi Chubby bunny tagget, hyggede med sodavand (haha oh ja velkommen til 6 klasse. ej ok..) og så comedy :) vi hyggede os og havde en helt vildt god aften :)
Jeg gik i seng i tidligt, dvs omkring midnat. 





Onsdag:
 Vågnede op med en voldsom kvalme, kunne slet ikke stå op uden at jeg følte jeg ville falde om og brække mig, så gik is eng igen og stod først op klokken halv 1, men selvom jeg hader at vågne op så sent på fridage, blev jeg nu nok alligevel gladeligt overrasket med det SKØNNE vejr udenfor, der var ingen sne, solen skinnede, og vores alt for grønne flotte græs var heeelt fremme! blev så glad! :D
Jeg lavede morgenmad og middagsmad på samme tid haha :) 
Og ryttede derefter op i hele huset, puuuuha! 
Iaftes efter maden kom så, min søster, Thomas, Rasmus og Christina, for at snakke om vores stueetage, vi skal nemlig til at rive hele stuen ned og bygge den op igen, kinda... vi skal have lavet gulvet om, hævet loftet, væltet nogle vægge, og have lavet nyt køkken og få nye møbler i stuen, og ny dør til udstuen. 
Så det er det hele marts skal gå med, jeg regner med at flytte ud imens de laver det, altså efter jeg er kommet hjem fra London. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar