Sider

2/03/2012

Musik update #4

Endnu en musik update, jeg har faktisk hevet en del gamle sange frem igen, jeg ikke har hørt siden sommerferien, da vi var i sverige må det være :) men selvfølgelig er der også en bunke nye :)
Har fx også hevet min famle sensation, celebrate life CD frem fra 2010 :)

  • Adam Lambert - Better than i know my self
  • Mac Miller - Smile Back
  • Keri Hilson ft. J Cole & Lil' Kim - Buyyou
  • Eric Amarillo - Om Sanningen Ska Frem 
  • Eminem - Forgive Me
  • Dennis Ferrer - Hey Hey (Dim Chris Remix)
  • Amber Rose ft. Wiz Khalifa - Fame
  • Lil Wayne ft. Bruno Mars - Mirror On The Wall
  • Richard Dinsdale & Richard F - Give Me More ( Richard F Dub Remix)


    Der var en af mine veninder faktisk der spurgte om jeg købte mine sange, og ville lige skrive det herinde, ja jeg køber alle mine sange hvis jeg ikke bare hører dem på youtube, jeg støtter de kendte den vej.
    Synes ikke om når folk downloader og henter andre ting, når det ikke er lovligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar