Sider

2/28/2012

nu hvor jeg tænker over det..

Hold da op, hvor er vi afhængige af nettet, nu om dage, og når vi så intet har, kan vi nærmest ikke noget jo?
Lige nu er jeg glad for at have en iphone på jeg indrømme, er glad for at jeg kan trække 3g nettet fra mobilen over på mobilen, ellers ville i ikke have hørt fra mig, i lang, lang, lang tid!
Vi er godt i gang med at rave hele huset ned næsten.. ok måske lidt overdrevet sagt, men stue og køkken er ihvertfald røget, og vi skal til at banke gulvet op nu her..
Det larmer ualmindigt meget på en alt for voldsom måde at rive vægge og loft ned!
Så jeg sætter min altid ned i min stol, tager høretelefonerne i ørene tænder min musik og sætter mig til at skrive.
Det gør jeg hvergang jeg har brug for at komme væk fra den daglige støj, jeg elsker at skrive, og har jeg altid gjort!

Men anyway!
Det var ikke derfor jeg lavede dette indlæg, jeg laver dette lige nu, da jeg endelig har lidt net, vi har intet tv signal eller net, pgs det vi laver nedenunder lige nu, for vores box er nemlig dernede og vi har måtte koble den fra, og da vi ville sætte den til igen, virkede lortet ikke.
Så bloggen kommer nok til at stå lidt stille fortiden, plus jeg jo tager til London fredag morgen, men vil prøve at planlægge nogle indlæg inden da, men kan intet love /:
Håber i alle sammen har det pisse fantastisk! :)
nyder livet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar