Sider

1/30/2012

Hårfarve på huden? Nej tak!

Kender i det når man farver hår, især med mørke eller farverige farver, og man så får det på huden og det er rigtig svært at få af? jeg hader det! og jeg får det altid på ørene især, og eftersom mine ører er ret sarte, så gør det rigtig ondt når jeg skal have hårfarven af dem, bare med vand og sæbe.
Så her er et lille tip til jer som også døjer med det!

Min søster lærte mig det her, da hun lærer meget some materialist!
Makeup fjerner, helst med olie i, klarer jobbet, ihvertfald de gange jeg har brugt det, jeg har svært ved at sige om det vil hjælpe, ligemeget hvilken hårfarve du har brugt, da nogle hårfarver er stærkere end andre, jeg har altid brugt, de hårfarver der hedder LIVE.
Men fra Matas de stribede kan man få en øjenmakeupfjerne, med olie i, den er blå meget nem at få øje på, den har virkelig fjernet hårfarvel fra min hud, og også hvis der er kommet noget på min vask el. lignende! så jeg synes i skal tage og prøve det :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar