Sider

2/18/2012

Positive day 16-18

Torsdag: 
Uha hvad lavede jeg torsdag, bum bum bum...
Ingenting overhovedet haha, har ikke engang taget nogle billeder hele dagen, for lavede intet!
Så intet at fortælle :) slap af dag!

Fredag:
Min fødselsdag, orh ja endelig blev jeg 17! nu skal jeg bare blive 18 og få det kørekort i hus :)
Jeg blev vækket ved otte tiden, hvor vi så spiste morgenmad og jeg åbnede gaver, jeg gik så i seng igen, er stået sent op de sidste par dage, Min mor fik hendes veninde Linda på besøg, og efter hun var taget hjem kom, Min moster, onkel og Kusine op for at give mig en gave (penge yay!), spise boller og snakke, efter de tog hjem, kom min søsters kæreste og hentede mig, kørte så ned til dem, for skulle låne en trøje!, gik hjem der fra for at få noget frisk luft, sagde hej til 2 heste og så stalkede de mig ellers bare, resten af vejen, de begyndte at løbe rundt sammen på marken, synes det ser så flot ud, ved ikke lige hvorfor men altså, og de larmede helt vildt når deres klove eller hvad det hedder ramte jorden, så det løs faktisk rigtig flot :)
Men altså kom hjem, og begyndte så at gøre mig klar.
Klokken halv otte kørte vi så, afsted til silkeborg, hvor vi spiste på resturant, og så klokken 10 skulle vi så bowle! :) elsker at bowle især det der midnight bowling som starter halv 10, hvor der er disco lys og højt musik :) lige min ting!
Efter bowling kørte vi vare hjem og gik i seng! 
Mine gaver

forret

hovedret

Bowling

Da vi ikke havde mere tid, så jeg vandt 


kl. 17:17, den 17 februar hvor jeg fyldte 17

Heste!

Mit tøj, mine sko var 9,5 cm brune stiletter fra h&m
Ved ikke hvad fuck der sker for øjet

Mit makeup

Lørdag: 
Idag sker der heller ikke en skid, vi er ved at pakke stuen sammen, da den jo skal rives ned og bygges op igen, jeg har fået ryttet op, og øvet lidt på et nyt nummer. 
Har 3 numre jeg skal have lært her i februar-marts. fantastisk, masser af stress!
Så intet nyt :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar