Sider

2/06/2012

Yes, i'm one of those.

Mange rigtig mange ved enlig ikke hvordan jeg virkelig er her hjemme.

Jeg er en af dem der ikke har et særlig godt forhold til mine forældre, jeg er den sure irreterende datter.

Og på en måde har jeg intet problem med det, vi har prøvet alt for at ændre på den måde jeg er herhjemme, ang. at jeg svarer irreterret tilbage og hellere vil passe mig selv, vi kan bare ikke, for det er sådan jeg er, og det er der ikke noget at gøre ved, gider da virkelig heller ikke at ændre på mig, fordi nogle ikke bryder sig om min personlighed.

Hvis jeg kan passer jeg virkelig mig selv.
Imorgen vil jeg gå rundt med ansøgninger, i hele byen, og se om nogle kontakter mig, og håber bare på et job! skal have nogle penge..
Nu når vi er inde på at jeg passer mig selv og det, vil jeg bare sige sandheden, ja jeg har prøvet i rigtig svære tider at skride hjemmefra, i en uges tid, for at få det bedre, det var det bedste for mig, og det hjalp også, for at sige det lige ud.

fordi i de perioder har jeg nemlig mine venner.
Har de bedste venner på hele jorden, kunne ikke be om mere!
Hvis jeg kunne flytte hjemmefra nu ville jeg gøre det.

Det er nemlig sådan at på den måde jeg er overfor min mor er jeg slet ikke overfor min far, og mange er kommet frem til at det fordi jeg har været for meget sammen med min mor alene, for min far er chauffør og kan være væk en uge af gangen så ser ham jo ikke ret tit!

og det kan godt have gjort det, at jeg har fået ''nok'' af min mor hvis i forstår.
At det ville være en fordel for mig, ikke at se hende hverdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar