Sider

2/06/2012

Positive day 5-6.

fik ikke blogget igår, en travl men også afslappende dag.
Stod op gik i bad og gjorde mig klar, tog så ned til min søster for at hjælpe hende med at bage, til hendes kollegaer idag, da hun har fødselsdag imorgen :)
Så tog vi ud og handle, og så tog vi op til vores forældre for at bestille rejsen til london, D. 2 Marts, GLÆDER MIG!
Camilla tog hjem og jeg fortsatte så min desperate afhængighed af, '' the suite life on deck'' Cole og Dylan er aaaalt for søøøøde :D<3<3<3<3<3
Tog ikke nogle billeder, glemte det :( tog kun af mig selv, da jeg selv for en gangs skyld synes jeg så pæn ud ;)
Synes ikke det er værd at putte herind dog?
Men kan da godt gøre det anyway, bare for at lægge et billede herind fra igår.



Idag har bare været endnu en af de mandage... trættende, kolde og trælse..
Skoledagen gik dog faktisk rigtig hurtigt, dog er det endelig den sidste dag på HF imorgen.
så skal vi lige have fremlagt OSO, på torsdag og sporstdag på Fredag og så er alt tilbage til det gamle, i de sidste 16 uger af skoleåret..
Og så hedder det HF i 2 år, og så USA HERE I COME:
Har endelig nogenlunde fået booket alle dagene i min vinterferie op, love it! thats how i role!
Vis min veninde ikke kan komme med ud og spise og bowle på min fødselsdag regner jeg med min bedsteven vil med, men nu ser vi.
Men ved i bare hvilken rigtig dejlig overraskelse jeg kom hjem til, hvilken gave min søde mis, havde givet hendes søde mor her.. jajaaa nu skal i se. 
Ja det der er en død fugl, fjer over det hele, på mit stuegulv... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar