Sider

2/03/2012

Positive day 3.

Endnu en rigtig god dag! :)
nærmest færdig med OSO, nu hedde bare øve, øve, øve og øve, og så lige øve!
Og skal også lige have styr på mit produkt :).
Efter skole tog mig og Monika op og træne, for at starte weekenden ud, vi var der ikke så længe da vi begge var helt vildt trætte og smadret efter 3 dage foran computeren i alt 16,5 timer.
Plus det ekstra hvor vi har arbejdet hjemme..
Så i weekenden glæder jeg mig til at koble helt af!
Sov de meste af dagen idag efter jeg kom hjem, og imorgen skal vi til silkeborg og shoppe lidt og have købt min søsters gave til på tirsdag, søndag tager jeg hjem til hende for at hjælpe hende med at bage, da hun skal have kage med til resten af Matas pigerne :) og så skal vi se SAW 3, da det er den vi er kommet til.
Og så hedder det igen HF i to dage, og så onsdag skal vi stille vores ting an, og torsdag hedder det fremlæggelser hele 16 af slagsen fra otte og til vi er færdige, og så skal vi blive på skolen for så kommer forældre og diverse op og ser vores fremvisninger og så må vi gå hjem, så torsdag hedder skole fra 8:00 til 17:00 og jeg står altså op klokken 5:30 og kommer ikke hjem før, halv 6-6.
Det bliver en forfærdelig lang dag :(

Dagens foto er af Monika der havde valgt at lave et lille spion cam af lærer tyggegummi, eller hvad det hedder :)
billedet er taget af Shanne, jeg irreterre Monika, derfor hun kigger som hun gør! haha :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar