Sider

2/07/2012

Positive day 7.

Dag 7, når man sådan sætter tal på hverdag, ser man virkelig hvor hurtigt tiden går! det jo galt.
Men idag er det min søsters fødselsdag, hun bliver 23 år hehe :)
Direkte efter skole, gik jeg byen rundt med ansøgninger, og så tog jeg ind til min søster, i Matas hvor hun arbejder, hun fik tidligere fri end ventet, sød chef må jeg sgu sige hold da op!
Vi handlede og tog så toget hjem, Thomas' far hentede os, i sin firhjulstrækker, og ved 3 tiden mødtes vi igen, for vi skulle ned og have boller og varm kakao hos hende og Thomas selvfølgelig, jeg gav hende et itui til hendes iphone, blev hun glad for :)
Ellers bare en OSO dag, nederen og som sagt er jeg meget indelukket disse dage, så snakker slet ikke til mine forældre, de kører mig bare rundt.
så jeg vil cutte dette indlæg og smutte igen.

dagens billede er af mig, og bordet hjemme ved Camilla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar