Sider

1/25/2012

Facebook shutting down?

Over det hele på de engelske nyheder snakker de om, nogle anonyme der går med masker, som ville lukke facebook ned den 3 marts. de vil hacke sig ind og simpelthen cutte facebook helt!
både FBI & CIA er på jagten efter de anonyme, der vil gøre dette.
Samtidig blev FBI også hacket igår, pga de havde lukket en eller anden uploader side, jeg ved ikke rigtig noget om det, så vil ikke sige mere om det.
Og også imens det er der alt det rod med SOBA, hvor de simpelthen vil censurere internettet, det ved jeg heller ikke ikke rigtig noget om og det er noget svært noget at begynde at forklare, så vil anbefale at man selv går ind og læder om det, youtube & google og sådan nogle steder vil blive lukket, mener jeg det er, men vil ikke udtale mig om det! da jeg slet ikke har styr på det!
Jeg ville virkelig ikke bryde mig om at alt det her blev lukket ned, når jeg ikke er på facebook, føler jeg slet ikke at jeg kan have kontakt til mine venner, self kan vi skrive, men at se billeder fra deres hverdag og sådan gør bare lidt mere, også at man lærer dem lidt bedre at kende!
Youtube er jo noget af det STØRSTE, og self er der allerede rigtig mange der skriver underskrifter for at gå imod dem, og forstår det udmærket! hvem vil kunne leve uden youtube og også facebook self! shit da o:

Hvordan vil i have det, hvis det her sker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar