Sider

1/07/2012

Fortiden.

Coldplay - fix you.

Hvergang jeg hører den her sang, som i 2008-2010 var min yndlings sang, kommer jeg til at tænke på fortiden.
Jeg har haft en lidt hård fortid, ikke så hård. som andre, men hård nok for mig, og den får mig til at tænkte på ting jeg virkelig fortryder, men også ting som jeg aldrig vil glemme, som betyder noget virkelig stort for mig,
I sommerferien 2011, havde jeg en kæreste, som jeg elskede over alt på jorden, men en måned inde i forholdet, gik alt galt, jeg har aldrig prøvet noget lignende, havde læst så mage bøger og set så mange film om det, men aldrig i mit liv havde jeg troet jeg skulle ende i sådan et forhold.
Han tæskede mig, så hårdt, har billeder fra mine skader, men vil ikke vise dem, for mig er det alt for personligt, og vil ikke gå ind i detaljer af forholdet eller noget, men hold nu op, mit liv var et mareridt, på det tidspunkt, havde altid haft de bedsteveninder, men i mellemtiden med at alt det her skete med min daværende 7 år ældre kæreste, mistede jeg så mange veninder, de viste sig at have været falske, igennem en længere periode, sagt alle mine hemmeligheder videre, og løjet mig direkte op i hovedet.
så i den periode havde jeg det rigtig hårdt, ingen vidste sådan om mit forhold, ikke andet end den første måned af det vidste de noget om, for den første måned behandlede han mig som guld! jeg var han lille prinsesse.
men efter jeg var kommet af med ham, hvilket tog ekstremt lang tid, for det er tit rigtig svært at komme af med sådan en, og det var det også.
Så begyndte han at stalke mig, han vidste altid hvem jeg var sammen med, hvor jeg var, osv, det var uhyggeligt.
Men nok om det.
I sommeren 2010, fandt jeg virkelig også ud af hvem mine alle bedste venner var!
Og en af dem, har jeg stadig idag, vi havde 2 års dag nytårsaften, og jeg elsker den dreng til døden, han er en af verdens bedstevenner!
Og self også min bedsteven som han har været i over 4 år, han er der til det sidste, han har altid min ryg.
Men synes det er sjovt hvordan sange kan bringe minder frem, virkelig!

Har i nogen sange, som bringer noget frem i jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar