Sider

1/11/2012

Drømme værelser

Jeg har rigtig mange drømme omkring mit soveværelse, jeg har det sådan at mit soveværelse, skal være moderne, stadig personligt, og være sådan at man har lyst til at være der, og man vil elske at komme hjem til det, og bare sidde og hygge.
Mit værelse vil jeg gerne have sort, hvis og sølv og så en enkel farve som pink eller lilla.
Men desværre har jeg aldrig ku få mit drømme værelse og jeg har aldrig prøvet at være tilfreds med mit værelse, jeg har aldrig kunne lide at være på mit værelse.
Men jeg er her heletiden, da det er det eneste sted jeg kan være nogenlunde alene, ikke helt, men nogenlunde!
og derfor vil jeg virkelig gerne have et værelse som jeg er tilfreds og tilpas med, men sådan er det bare ikke.
Pga. vores hus, har vi skæve lofter som næsten går helt ned til gulvet, og det begrænser SÅ meget! jeg vil gerne bare have et firkantet værelse, med højt til loftet, men næh nej!
Jeg HADER mit værelse, kan ikke klare at være herinde, men når jeg ikke er indretningsarkitekt, og de ting jeg gerne vil have tit er for høje til mit loft, kan de ikke lade sig gøre, at få det værelse jeg ønsker.
Det gør mig så ked af det, at det eneste sted jeg kan være alene at jeg ikke bryder mig om rummet, en teenagers værelse, er en vigtig del, af et teenage liv.
Her er nogle billeder af værelse jeg ville ønske jeg havde.





2 kommentarer:

  1. Jeg kender det godt.
    Jeg elsker de billeder du har lagt ud af værelser og jeg ville også ønske, at mit værelse så sådan ud.
    Jeg har også et værelse med et skråvæg og det er sku nederen :-P
    Håber, at du engang ville kunne få drømmen og mit drømmeværelse opfyldt :-)

    SvarSlet
  2. Hvem har taget billederne?

    SvarSlet