Sider

1/12/2012

Gang i den igen!

Er så træt idag, sov med det samme jeg kom hjem, har otte en halv time om torsdagen i skolen, så hårdt! har først fri kvart i fire, så når toget lidt i fire, så er hjemme halv fem, og først helt hjemme lidt i fem, det er en utroligt lang dag! de sidste 4 timer er hjemmekundskab, rigtig hyggelig, så jeg snakkede lidt med min veninde Monika mens vi lavede vores mad, og hun snakkede om at hun gik i fitness center, men hun kom aldrig rigtig afsted, fordi hendes veninde som hun havde aftalt fra start af at hun skulle afsted sammen med, aldrig kunne tage sig sammen, og komme afsted, så Monika må gøre det alene, så vi snakkede lidt frem og tilbage og kom til sidst frem til at jeg da sagtens kunne tag afsted med hende, jeg har altid ønsket at gå i fitness center sammen med en veninde, det motivere altid end lidt mere hvis man har en veninde der kan få en til at smile og grine med, så fra på tirsdag af, starter vi med at tage afsted 2 gange om ugen, og efter noget tid vil vi tage afsted 3 gange om ugen, jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang, og komme i ordenlig form igen.
jeg går ikke til nogen sport, da jeg ikke har lysten til det, har engang gået til badminton, fodbold & boksning, elskede det, men kunne ikke holde det, fordi jeg skulle alene afsted hvergang.
Og også især fordi at efter jeg er begyndt i 10. klasse har jeg taget omkring 5 kg på, og da jeg altid har været den der tynde pige, er det rigtig meget for mig at tage på, og kan overhovedet ikke lide at tænke på at jeg har taget de kilo på. Jeg har altid været pigen, der ikke kunne tage på, spiste heletiden, men det viste sig slet ikke, jeg vidste at på et eller andet tidspunkt ville det stoppe, men fastfood var en alt for god ven, og kunne ikke stoppe igen, det begyndte at vise sig i mit ansigt, jeg har et utroligt buttet ansigt og også en rigtig træls dobbelt hage. jeg elsker virkelig 100 procent slik og andet usundt alt for godt, men det er også fordi jeg er så doven, og jeg er jo doven pga. min manglende motion og sund mad, men jeg er for doven, til fx at give mig til at lave en salat, og det irritere mig, men jeg gider simpelthen ikke!
Så ja, alt i alt, begynder jeg nu sammen med min søde veninde & glæder mig til at komme igang!

Idag var jeg inde og se ' in time ' med min far, hold da fast en god film! der skete heletiden noget, synes overhovedet ikke den var langtrukken, hvilket virkelig mange film er! og det hader jeg virkelig, men det er helt sikkert en film der er værd at tage ind og se eller købe dvd'en.
Ellers er der ikke sket meget, vi har fået ny matematik lærer, hele min klasse og vores gamle matematik lærer kunne simpelthen ikke sammen, vi fik ingenting lavet, og ja, det ville tage langtid at forklare, men vores nye lærer, hedder Mads, og spiler håndbold i ligaen, jeg synes han er SÅ sej! elsker at have ham som lærer, han er frisk, sjov og utroligt god til at hjælpe også!
Idag lavede han 2 armbøjninger, hvor han self kommer helt ned, men når han går op igen, hopper han op klapper i hænderne bag sin ryg, og laver så endnu en, håber i forstår hvad jeg mener, det var SÅ VILDT!
Så ham er vi rigtig glade for! hvilket er en lettelse for mig, da jeg siden 0. klasse har været uheldig, med mine matematik lærer, og er bestemt! ikke god til faget, på ingen måde!
imorgen skal jeg igen møde klokken halv 10, elsker at møde sent, så får jeg da ihvertfald, lige halvanden time mere søvn, eller det er ikke sikkert jeg gør det, men skal først op kl. 7 istedet for halv 6 :)

Ved ikke rigtig hvad jeg skal i weekenden, andet end at jeg skal hygge med min søster lørdag.




Hvad skal i, i weekenden? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar