Sider

1/01/2012

Er du ensom?

Der er ik’ så meget nyt, under skyen her i byen
Venner stikker deres venner, og så finder de nogle nye 
Personligt har jeg inden grund til at lede
Mest af alt fordi jeg ikke gør mig i at være nede
Men også fordi, hvis man skal lede alt for længe
Så’ det sjældent værd at hænge 
Så heller sidde helt alene med en pilsner der hjemme
For så ved jeg, jeg er i selskab med en der kan tænke
om ikke andet, så på andet end de andre
Og om ikke mere, så meget mere end de andre
Når vi når der til, er det mere end bare tanker
En næve kan slå hårdt, men de har tanker de kan bank dig
Så forsvar ved at læse bøger om tanker 
Og tænk dine egne, før du forsøger dig på andre
Så har du noget at falde tilbage på, hvis alt glipper
Hover for de uvidende, kald dig selv digter
Lov dem hva du vil, for der er intet der forpligter
Bare du har glimt i øjet, så er det lige meget hvor’n du ter dig
Så vil folk begynde at smile og synes du er cool, når de ser dig
og så du ikk ensom længere – det virker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar