Sider

1/04/2012

Mål for 2012 & rygning.

Jeg er ikke typen der laver nytårs forsæt, for jeg ved jeg ikke kan holde det! når det er noget man ligesom er tvunget til på en måde med det samme man laver dem, hvis i forstår.
Men selvfølgelig har jeg nogle ting jeg gerne vil opnå, men vil ikke kalde det nytårsforsæt, ligesom at '' jeg skal stoppe med at ryge'', det kunne jeg sagtens fatte uden et nytårsforsæt, og alle mine venner der lige prævis har lavet det nytårsforsæt for i år, har alle allerede brudt det.. lige præcis idag, har jeg ikke røget i 9 uger, og er pisse stolt af mig selv! for det er noget man nemt bliver afhængig af, som ødelægger en fuldstændig! har røget siden 8 klasse, til og med 9, hele sommerferien fra 9 til 10 røg jeg ikke, det vil sige 6 uger, men da jeg så kom på en skole, hvor vi gerne måtte ryge på skolens grund uden at skulle gemme sig, og alle mine nye og gamle venner, gik ud til rygestedet i frikvaterende for at ryge, kom jeg hurtig ind i det igen, besluttede mig så onsdag for 9 uger siden at nu skulle det stoppe, for fik det dårligt med mig selv hvergang jeg røg, det lugtede og synes ærligttalt det var klamt, dog har jeg INTET imod rygere, da så mange af mine venner ryger og familiemedlemmer, det er ens eget valg.
Men tilbage for mine mål med 2012.
  1. lærer flydene Italiensk
  2. Blive bedre til matematik 
  3. Få mine karaktere højere op
  4. bruge mindre tid foran computeren og mere tid med vennerne og andre ting
  5. finde et job
  6. købe en imac 27'' 
  7. blive piercet 
  8. blive sundere
  9. komme i bedre form
  10. blive mindre doven
  11. få løst mine alvorlige søvnproblemer
     
Det er alt jeg kan komme i tanke om lige pt. at jeg ihvertfald vil prøve hårdt på at opfylde, der vil sikkert komme mere hen af vejen, men så opdatere jeg bare :) vil skrive denne liste i min kalender, som jeg bruger meget for at holde styr på altting :) og krydse af hvergang jeg har opfyldt noget, nogle af tingene kan jeg jo først vide om jeg har fulført og blevet bedre til, når året er omme, fx at komme i bedre form og sådan. 

Hvad er jeres formål med 2012, har i noget i gerne vil opnå? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar