Sider

1/08/2012

True friends.

Jeg har nogle af de bedstevenner i verden, hundrede procent, Kunne ikke be' om mere, har bare igennem tiden, fundet ud af at så mange af dem har været falske, men dem i ser på billeder her, har en helt bestemt plads i mit hjerte, de har været der fuldtud igennem alt!
Og jeg ved til hver en tid jeg kan ringe eller skrive til dem, når jeg har brug for det!
Jeg har lært igennem tiden, hvor vigtigt det er at have venner og veninder, du er helt sikkert på at du kan stole 110% på, og ikke have nogen tvivl om det overhovedet, for uden pis, er dine venner det vigtigste, også frem for familie, for du vælger selv dine venner, du vælger ikke selv dine familiemedlemmer, hvis du ikke kan lide et  medlem af familie, kan du ikke gøre noget ved det, du skal mødes med dem, til diverse familiefester, du skal sige hej og være høflig. 
Men derimod hvis der er en veninde eller ven, du kan mærke at du er ved at vokse fra, eller du bare er blevet træt af, kan du sagtens holde afstand, eller hvis du føler det er det bedste, jamen så cutte kontakten og komme videre, derfor er det faktisk også vigtigt, at du vælger dine venner og veninder med omhu, for venner og veninder er virkelig også dem der kan såre dig dybest, Jeg har ikke været ret heldig med valg af mine venner og veninder, men sådan nogle perioder har man, efterhånden lærer man, at være forsigtig, med at tage de små og store skridt. 
Og det betaler sig virkelig at vælge de rigtige, for det har man brug for, i de trælse tider, hvor alting bare er noget skidt, og man føler verden er ved at falde sammen, så er det rigtig vigtigt at vide men har dem, lige ved sin side, igennem alt, som sagt.
men selvom man noglegange finder ud af at, at ens venner eller veninder har været falske, løjet og sagt ting videre, så giv IKKE op, for de ægte venner der passer til dig, er der ude et sted, ligesom den perfekte fyr til dig, er et sted derude. 
Men lad være at lede desperat efter dem, for så kommer de ikke, så har du endda måske overset dem, så vent på at de dukker op, det er det bedste du kan gøre. 
Så alt i alt, vælg dine venner og veninder med omhu, og giv ikke op. 
SHANNE

MIMI

FREDE

NN

EMILY

HENNI

STIG

HØJ

NADDI

SAWA

KAPPER

LINE

THYBO

JULLE

BIG

LOKE
ANNA



Ingen kommentarer:

Send en kommentar