Sider

1/15/2012

Du kan godt!

Jeg har tit hørt den der fra mine veninder. 
' amen jeg har prøvet, og det lykkedes ikke, ergo kan jeg ikke, jeg kan jo ikke fatte en skid man'
Det første jeg tænker når jeg hører det der el, noget lignende, er at hvis du har prøvet og det ikke lykkedes så har du satme ikke prøvet hårdt nok!
hiv nu dig selv op, børst det der 'kan ikke' af dine skulder og kom i sving.


Alt kan lykkedes hvis du virkelig gerne vil, hvis du virkelig brænder for det, så kan du også gøre det!
Om det så er at blive bedre til at fag, lære at danse el. noget helt tredje! 


Den måde jeg plejer at hjælpe mine veninder på er selvfølgelig at bakke dem 100% op omkring deres valg!
Og fortælle dem, at hvergang de kommer et skridt tættere på målet, skal de belønne dem selv, tage på en ordenligt tøsetur, få ordnet negle, hår osv. noget du ikke bare lige kan gøre, i de normale hverdags timer. 

Altså det jo klart du ingen vegne kommer, hvis du ikke prøver, og det er klart du ingen vegne kommer hvis du prøver, men ikke brænder for at opnå det. 
så kom op på benene og spark dig selv i røven!
Klap dig selv på skulderen og sig '' DU KAN GODT''
For det kan du godt!
Billedet er fra tumblr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar