Sider

1/14/2012

Yndlings apps!

Jeg har en Iphone 4S og laver ikke andet end at lede efter nye spil og andre sjove apps til min lille skat :)
Jeg skifter tit ynglings ligesom jeg gør ved musik, men jeg vil vise jer nogle af dem jeg spiller eller bruger allermest lige pt!

  • Twitter (Ved alle vidst hvad er)
  • Facebook (samme med denne)
  • Instagram (Mit yndlings foto program, som du self kan dele med alle andre der bruger det)
  • Formspring (de fleste ved hvad det er, jeg har det på mobilen da jeg aldrig er på på computeren)
  • My365 (En app hvor du uplaoder et billede fra din dag, hverdag, så du altså ligger et billede ind hverdag i et år)
  • CTFxC (Ved du hvad er, hvis du ser dem på youtube, hvis ikke, søg CTFxC på youtube)
  • WIMP (telenor app) 
  • The Voice (radio)
  • Top 100 hits (top 100 hits, over hele verden)
  • Valutakurser (til stor hjælp for mig)
  • Lancome (en makeup app)
  • Jeg har aldrig (spillet, jeg har aldrig)
  • Restaurant & fashion Story (spil, hvor du har din egen restaurant el. den egen tøj butik)
  • Unblock me (totalt hjerne øvelses spil)
  • Temple Run (Ja hvem ved ikke hvad det er....)
  • H&M (H&M's app, du kan altid følge med i hvad der kommer ud)
  • Month Calender (bruger jeg istedet for telefonens indbygget kalender)
  • Pici Booth (en sjov lille foto app)
  • wallpapers (self til at vælge forskellige baggrunde for den home el. lock screen
  • Pic Stitch (så du kan lave forskellige collager)

Ja  jeg har rigtig mange yndlings lige pt! men hvis nogle af dem lyder som noget for dig! så gå helt sikkert ind på app store og fin dem, overtallet er gratis 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar