Sider

12/08/2011

Vis Os Dit Hjem - 7. december

Havde slet ikke tid igår, og blev lidt forvirret om det var indenfor man skulle vise sit hjem og sådan, men det regner jeg med da der er en anden dag hvor man skal vise det udefra!
Her er billeder fra mit hjem :)
Baggangen


Badeværelse i baggangen

Gang ud til garagen

Køkken

Spisestue område

Stue & min daddy :)

Hjørne af stue

Udstue

Forgang + kontor

gang på 1. sal

Mit ene værelse på 1. sal

Mit soveværelse på 1. sal

Forældres soveværelse på 1. sal

Badeværelse på 1. sal
Vi skal dog have lavet næsten hele stueplanen om næste år, så det bliver mere åbnet, loftet skal hæves og nye mobler skal ind.

7. December
Dagens citat:
Maybe it is true that we don't know what we have until we lose it, but.. it is also true that we don't know what we have been missing undtil it arrives.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar