Sider

12/06/2011

Min dag idag!

The ring :)

Ear cuff

Billeder fra idag.


Som altid bare en normal skoledag, men idag efter skole, mødtes jeg med min søster & min mor, nede i byen, for at kigge i butikker, shoppe & købe lidt gaver til de forskellige ting vi skal til, her i december, det lyder både på, dåb, fødselsdag, endnu en fødselsdag & jubilæum.
Og så self juleaften! glæder mig, så meget, elsker juleaften & nytarsaften, men de gaver der!
Jeg fik købt en ny sjov ørering bare for sjov, og så havde min bedsteven peget en ring ud, jeg skulle købe, fra ham af, så han havde stukket et billed af ringen og penge i hånden på mig, vi havde 4 års dag som bedstevenner, i sidste uge, så han synes jeg skulle have en lille gave, men har det helt dårligt nu, for har intet købt til ham! men han får jo self juleaften :).
Nu skal der vidst bare slappes af! :D hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar