Sider

12/05/2011

Noget du har bagt - 5. December

Hold kæft jeg er træt!
Har hele dagen bare gået og tvunget mig væk fra alt der hedder, sofa og seng, for jeg vidste at med det samme jeg ville ligge mig ville jeg falde i søvn! mine øjn er tunge!
Så istedet for at sove, har jeg lavet en bedre middagsmad end jeg plejet, fejet gang & køkken, og få lagt tøj på plads :), så lidt aktiv har jeg da været idag (: .. nu mærmer vi os terminsprøverne i skolen, og glæder mig bestemt ikke, hader prøver, især når det er lige fra morgenstunden, er hvergang så tæt på at falde i søvn! det er så svært at holde sig vågen, når man står op klokken halv 6, for jo at kunne nå i skole, til inden 8. :(, vi har først, englesk, så dansk & så matematik, og så juleafslutning, d. 21 d: hvor mig og resten af dansepigerne skal lave opvisning, er så nervøs for kan stadig ikke huske de danse jeg skal være med i, i hovedet, så hvergang jeg vil øve her hjemme, glemmer jeg hvad jeg skal lave efter hver ting.. så irreterende!

Men dagens blog challenge, jeg har ikke bagt i snart 3 måneder tror jeg, har simplthent ikke overskud til det, så har ingen billeder eller noget af noget jeg har bagt :( sorry!! ville have bagt idag, havde købt ind til at kunne lave brownies, men efter rengøring og mad, var jeg simpelthent endnu mere smadret! så jeg sprang over..

5. December
Dagens citat:
Everything in life happens for a reason, it teaches you someting.
Treat every mistake you made as a lesson, to make you a better person.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar