Sider

12/03/2011

Ting du altid har på dig - 3. December

Lørdag, mhm elsker weekend! sove længe er min yndlings ting, jeg skal både med tog og bus i skole i hverdagene så derfor står jeg allerede op halv 6, hvilket er utrligt tidlig, jeg er B mennekse hvilket gør det endnu værre, haha årh er så smadret når jeg kommer hjem og kommner tit til at lægge mig ned og sove, hvilket er skidt for så kan jeg ikke sove om natten, og så bliver det igen hårdt at stå op kl. halv 6 næste dag, min søvnmønster er fuldstændig ødelagt har det været i snart 3 år tror jeg haha :)
ting jeg altid har på mig, uha...
  • Mobil
  • Nøgler
  • Lader
  • hørertelefoner
  • bus/tog kort
  • pung
  • lighter
Det er sådan hvad jeg har i min jakke og ved hånden, i min taske har jeg også, min kalender som jeg altid har med, og en paraply som jeg også altid har på mig, undtagen om sommeren, og mine vanter.

3. December
Dagens citat:
Stay true to yourself, because there are very few people, who will stay true to you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar