Sider

12/29/2011

Farvel 2011, og hello 2012!

Klippede lige hurtigt nogle billeder sammen fra 2011, i en lille video.. meget hurtigt og ikke perfekt.
Vil sige 2011 ikke har været mit år, men har helt sikkert oplevet nogle fantastiske ting!
såsam kato koncert og at have min bedsteveninde med på ferie! ÅRH har ikke engang taget nogle billeder med i videon fra italien :( lårt! nå men whatever.
jeg glæder mig heeelt bestemt til 2012, og se hvad det år bringer. Glæder mig specielt til at skulle ind og se mick øgendahl live! bliver helt sikkert fedt (: elsker ham simpelthen!
Men igen, har jeg oplevet så mange nedture i år i forhold til 2010, og det stinker virkelig... men det må man jo tage med, især som teenager også.
skal helt sikkert også have fundet et job i 2012 det her går ikke mere!
til noget helt andet
Idag har min veninde skrevet en lille beskrivelse af mig, synes det var lidt sjovt.. har dog i slutningen selv skrevet lidt i 'jeg-person'
I kan se hvad hun har skrevet på min personlige tumblr, ved at klikke HER, linket åbner i et nyt vindue eller side, hvad for en intetnet side i nu bruger :)

Men her er den lille korte video :)
i et link da, blogger driller mig lidt :)
http://www.youtube.com/watch?v=88w1w1YEq7w&list=UU0n-H5hLCTxq592zb7dJgmw&index=1&feature=plcp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar