Sider

12/19/2011

Syg, prøver & jul

d. 19/12-11
Er blevet syg, forsatan noget lort, sad jo til prøven idag, og snøftede og nyste og snøftede og nyste, det gik helt amok! det var så træls! og jeg gider bare ikke pusse næse til en prøve hvor der er yderst ualmindigt stille...
Så jeg sidder og drukket te heletiden, tror ikke jeg kan li te de næste 2 år, efter den her omgang hold da op!
Men var jo som sagt til dansk prøve idag, gik fint nok, tror ikke jeg har nogle syge fejl i grammatikken og fik skrevet 2 sider i stilen, så regner ihvertfald med et 7 tal!
Fik sover en hel del da jeg kom hjem! fik lige lavet røræg, filmet, spillet spil på mobilen er blevet afhængig af fashion story! for det ikke skal være løgn sidder jeg og spiller det lige nu, hææhæh!
Så er det matematik prøve imorgen, og så generalprøve i dans. og onsdag er der så juleaflsutning! :) glæder mig, til at få lidt ferie, trænger jeg til! så står den på juleaften, julefrokost, julebal og nytårsaften :) og så starter vi sgu på et nyt år :) skal nok blive godt. ved ikke rigtig hvad jeg kan sige om 2011, ikke ligefrem mit yndlingsår, men har helt bestemt oplevet ting jeg ikke glemmer!

hvordan skal i holde juleaften i år?

Later!
Anna Bay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar