Sider

12/10/2011

Makeup looks & Power naps?

Jeg skal til barnedåb på søndag, ikke sådan en lille nyfødt baby barnedåb, men min kusine på 13 skal døbes, her inden hun skal konfimeres næste år :)
Samtidig med at når barnedåben er færdig skal vi hjem til hende pg holde barnedåb/fødsesldag, for hun bliver 14 her d. 21 :)
Jeg skal have en kjole på, med farverne sort, grå & blå,
& jeg aner bare ikke hvad for noget makeup jeg skal have på, så jeg tænkte i der ude, bag skærmene, kunne hjælpe mig! her er der nogle af de looks jeg laver for det meste, skal jeg have en af dem på, eller noget helt tredje?






Her de sidste par dage, dvs onsdag, torsdag & idag, har jeg haft seriøse søvn problemer, har sovet så snart jeg kunne komme til det, også i skolen!og når folk har prøvet at vække mig, har de slet ikke kunne komme i kontakt med mig, ligemeget hvad de har gjort, råbt mig ind i hovedet, rusket i mig osv. og når de endelig har fpetmig op, har jeg været helt rundt på gulvet!
det var i onsdag det skete, torsdag kunne jeg slet ikke komme op og måtte blive hjemme.
Idag ville jeg tage et lille powernap hvilket jeg gør tit når jeg kommer hjem fra skole, jeg lagde mig til at dove klokken ca. 17:00. Min mor kom og vækkede mig kl. 18, for at høre om jeg ville med til min kusines jubilæum, men hun kunne ikke rigtig komme i kontakt med mig, men til sidst fik hun mig vækket, men selvom jeg svarede hende var jeg der ligesom ikk. Senere ville hun vække mig fordi nu synes hun jeg havde sovet nok, men hun kunne igen ikke komme i kontakt med mig! da jeg endelig stod op kloken 22:13, fortalte min mor at det var som om jeg nærmest var bevidstløs.. synes ikke det er specielt fedt & slet ikke idag da jeg nu garenteret ikke kan sove i nat, ved ikke om jeg lige skal pull an all nighter! men ham jeg plejer at gøre det sammen med så jeg ikke keder mig, er sammen med sin dame..



9.december
Dagens citat:
One og the hardest things in life, is to stop loving someone, because they stopped loving you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar