Sider

12/02/2011

10 Tilfældige Facts Om Dig - 2 December

Vi har haft juleklippedag på skolen idag, satme hygge :) hehe elsker min klasse, er endelig kommet i en klasse hvor jeg føler jeg kan være mig selv! hvilket er en fantastisk følelse!
  1. Jeg elsker farven sølv
  2. Jeg blir kaldt one of the boys, fordi jeg er så drenget
  3. Jeg kan rappe
  4. jeg er lidt af en kælling
  5. Jeg har flest drengevenner, fordi jeg hader drama
  6. Jeg er forkælet
  7. Jeg danser (jerk, hip hop osv)
  8. Jeg dater kun ældre fyrer, min ældste kæreste var 23
  9. Jeg går rigtig meget op i biler og crosser og sådan¨
  10. Jeg blir aldrig rigtig tilfreds

2. December
Dagens citat:
In life, you're going to be left out, talkes about, lied to, and used, but you have to decide who's worth your tears and who's not.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar