Sider

12/22/2011

d. 22.12-11
Så er der lidt under 48 timer til juleaften! glæder mig syyyygt!
gaver og hygge, jeg skal holde jul med, min mor & far, søster & hendes kæreste Thomas og hans mor.
glæder mig, det skal nok blive hyggeligt!
glæder mig dog mest til maden og gaverne, det der med sang om træet vil jeg bare godt have overstået i ved, kom nu bare med gaverne :)
D. 26 kommer min fars side af familien til julefrokost, og senere skal jeg gøre mig klar med Line, Henriette og Camilla og så tager vi til julebal :) det gør vi hvert år! skide hyggeligt og sjovt (:
Og så ved jeg ikke endnu om jeg skal noget nytårsaften, altså håber jeg finder noget, alt andet ville være ret kedeligt!
Hvad skal i juleaften og nytårsaften & skal i til nogle julefester, eller har i været? :)

Later
Anna Bay :)

Skal dog have stiletter på men ellers, dette er hvad jeg tager på juleaften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar