Sider

4/05/2011

Træt!

Så mig og resten af 9. årgang på min skole (: var på Aros og Jyllandposten idag, må sige det har været en lang dag, vi mødtes 10 min over otte ved skolens hovedindgang og var hjemme igen på skolen klokken 4. halv 5, så er meget træt...
Min klasse startede på Aros, jeg havde faktisk glædet mig til at se den der store dreng og sådan, men nej vi blev kastet direkte op på ottende sal med det samme og skulle høre om gamle malerier i halvanden time, var så tæt på at falde i søvn stående, det var forfærdeligt kedeligt, og vi fik slet ikke set ham drengen så var rigtig skuffet.
Klokken kvart over 12 kørte bussen os videre til JP, hvor vi skulle prøve at være journalister for en dag, og høre lidt om det at være journalist, de havde lavet en lille salgs by, og nogle redaktioner det var så skægt, at jeg ville ønske vi kunne gøre det en gang til :) ..
Efter det kørte vi jo så hjem igen, da jeg kom hjem fik jeg spist og lavet lektier, nu sidder jeg her, død træt, og venter på mig selv... kan ikke tage mig sammen til at smutte ned i bad, så træt er jeg ):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar