Sider

4/27/2011

En kjole kan være så meget mere en bare en kjole

Så da sommeren jo snart er her hehe (: kan ikke vente!
har jeg valgt at lave sådan en lille summer outfit post her (:
Ved desværre ikke hvor kjolen er fra, da jeg har fået den og der intet mærke er i
Shortsene er fra sparks
har en kjole og et par shorts og det pifter jeg så op med forskellige sko og jakker (:

har tilføjet en sort læderjakke fra Vila så der ser lidt mere ''hårdt'' ud og ikke så tøset, til den har jeg tilføjet nogle sorte støvletter, fra B&CO. der har lidt nogle guld ''nitter'' det er ikke nitter men nogle sten på, som også gør det lidt mere ''hårdt''

Samme jakke, men for at gøre det mere festligt har jeg tilføjet et par stiletter fra Bianco, sort lak/læder stiletter   (sorry for bindet om min ene fod, men foden er jo forstuvet)


Her har jeg tilføjet en lille jakke fra Vila, som gøre det lidt mere fint på en måde.. til den har jeg tilføjet et par kilehæle sko jeg købte i Italien, alle dernede gik i sådan nogle sko, self piger og damer hehe. de har en lille sløjfe forrest som gør dem ekstra søde.


Her med samme jakke for at gøre det mere behageligt har jeg tilføjet et par ballerinaer fra bilka i sølv, jeg ville sog selv vælge at tage et par sorte på, men har jeg inden af. 

Har tilføjet en taske, så man har noget at have sine ting i hehe (: en rigtig sød lille fin brun taske ved dog ikke hvor den er fra. 

Her har jeg tilføjet en sød lille ja hvad hedder det haha? fra Vila som jeg bare har tilføjet et fra flipflobber til :)





Håber det ikke var en totalt nederen blogpost hehe (: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar