Sider

4/10/2011

Min sommer

Jeg er en af dem, der burde bo i et land hvor der var sommer året rundt, HADER vinter og alt der er koldt..
noget jeg slet ikke kan vente på er sommeren 2011, det bliver fedt, fedt, fedt (:
Noget jeg ser frem til lige pt, bliver at jeg skal ud at køre Gokart, med Morten(bedsteven), thomas (søsters kæreste) og måske nogle andre venner også (: .. Sverige turen, sverige, er virkelig noget af det smukkeste! så det glæder jeg mig rigtig meget til, vi skal fejre min mors 60 års fødselsdag der :) .. Italien, med Min bedsteveninde, ikke at Italien er noget nyt for mig, men elsker bare at komme syd på og ned i varmen, til palmerne, stranden, poolen og det hele :) og så med min bedsteveninde bliver bare endnu federe (:
Og så glæder jeg mig også til næste weekend for der for min søster og thomas deres hund, den er alt for sød, men KÆMPE, allerede, det er en der ikke er lille ret længe hehe (:
Håber alle sammen har nydt denne dejlige alt for mega dejlige varme dag :) det har jeg! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar