Sider

4/12/2011

SPRING TIME!

Sorry kvaliteten er lort, men tog billedet i min
meget mørke gang.
Så da det er forår :) skal skabet gøres rent ikke? hehe..
Så nu har jeg smidt det halve af mit tøjskab ud, fordi det er for småt eller jeg aldrig går i det.
Så nu er der plads til en helt masse nyt, bliver dejligt!
..
sikke noget vejr der har været her idag, regn og vind, mit humør går direkte fra 100 til 0 pga sådan et vejr.
Idag har jeg været sammen med Morten, været ude og handle og som sagt gjort rent i tøjskabet (:
Skulle enlig lave lektier nu, men leder, leder og leder, efter mine geografi mappe, men den er bare 'PIST væk, det er så deprimerende har så mange noter i den som jeg skal læse igennem inden eksamen, hvis jeg kommer op i geografi, så det håber jeg ikke på at jeg gør, nu hvor mappen er væk, årh altså.
Ellers har vi bare fået tidpunkter og dato på de skriftlige eksamener i dag, det er dejligt at have styr på det, nu mangler vi bare at få af vide hvad vi skal op i, af udvalgs fagende(også skriftlige).  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar