Sider

4/29/2011

HAUL!

Så jeg var i matas igår og i kiwi, og fik købt lidt ind.
Renseservietterne fra Derma er købt i kiwi.
Fik købt negle, billede på twitter hvor jeg har em på, har nemlig lige for lidt siden sat dem på :)
En pink neglelak fra sally hansen det tørrer virkelig hurtigt og jeg mener VIRKELIG hurtigt! den kostede 60 kroner, så en Cracked effect fra depend og jeg prøvede den lige hurtigt og fuck det ser virkelig fedt ud! :D så den synes jeg i alle skal prøve hvis i går med neglelak, det er bare på med din undercoat, din base neglelak, vente til den er tør, så på med den fra depend i den farve du nu har valgt, og så vil det efter få sekunder begynde at revne, og så tager du topcoat på, og jeg lyver ikke når jeg siger det ser VIRKELIG fedt ud hehe :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar