Sider

3/14/2011

Victoria Secrets Fashion Show 2010

Så jeg så Fashion show igår! og det er virelig noget jeg elsker at se! elsker mode, og se hvad de kendte designer laver, elsker jeg ar se, men at arbejde inde for emnet har dog aldrig sagt mig noget (:
Elsker især at se, hvor sjovt de har det på catwalken! hvor meget de elsker det!, for det jo virkelig noget de brander for! :D
Og så er de alle sammen så smukke (:
Og jeg kan godt lide de ikke ligner de der modeller der kunne have anoraksi!men bare har nogle flotte mavemuskler men self er de tynde men det er jo ikke overdrevet! (:









Kan rigtig godt lide de store vinger nogle af pigerne går med!
Bare det der vinge tema!
Og at pigerne bare vil have vinger '' ellers er man jo ingen engel'' som en af pigerne siger hehe.. 

Katy Perry og Akon optrådte til dette års show, det var også rigtig godt, elsker begge to's musik, hehe (: 


2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER Victoria's Secret shows! Elsker deres kæmpe accessorize!! :D

    SvarSlet
  2. Samme her :)
    Det er fantastisk!

    SvarSlet