Sider

3/14/2011

Internet shopping

Har lige købt denne nederdel på www.asos.com
Må sige jeg er vild med den! og den har stået på listen længe!
Købte den sidste så der var jeg heldig!, den er dog en størrelse for stor, men jeg finder ud af noget! nu er jeg ca. 300 kr fattigere men jeg får snart lommepenge hehe :) ....
Har for første gang i lang tid, plander for hele ugen (:
Imorgen, skal jeg være sammen med min veninde
Julie, og så skal jeg have bestilt tid hos min frisør. Hvis min frisør så har tid skal jeg til frisør onsdag, torsdag. skal jeg planlægge det sidste til mig & Henriettes fest, fredag, er der så fest, og Lørdag har jeg en familie fødselsdag hos mine kusiner. Søndag skal jeg have styr på det sidste til min fremlæggelse Mandag.. vil jeg slet ikke tænke på ): ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar