Sider

3/07/2011

Dag 28

Et billed af dig fra sidste år og nu;
Det til venstre er nu og det til højre er sidste år
Som i kan se, ligner jeg 100 procent mig selv, bortset fra det sorte i mig hår (: det havde jeg ikke i, i sommeren 2010, fik jeg i efteråret.
Jeg kan næsten sige at jeg måske kun har ændret mig 2% altså at jeg er 99% den samme som jeg før :D
Er måske blevet lidt mere moden? klar over at nu skal jeg altså tl at uddanne mig, nu det ikke bare et år mere i folkeskole vi tager efter ferien, nej nu skal jeg sku til virkelig at tage hårdt fat, hvis i ved hvad jeg mener (:
Og at jeg faktisk tør lidt mere at være mig selv, det har jeg tit været bange for førhen, for når jeg endelig var mig selv, kom men kommentarer som virkelig var fra mig fra mit hjerte, blev folk sådan helt, ' vi gider da ikke hører din mening' agtig, men nu har jeg virkelig fået et skub bag i, og er 100% den jeg er :)
Går måske også lidt den smule mindre op i om jeg ser godt ud når jeg skal ned at handle ;) haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar