Sider

3/26/2011

My perfect imperfections

Havde lige lyst hehe (:

         Tre ting jeg kan lide ved mig selv:

  • Mine øjne, jeg elsker mine øjn, synes selv de er vildt flotte. hehe
    Har grå øjn med en sort ring omkring. 
  • Mine negle, haha... Mange af mine veninders negle kan ikke blive lange og knækker hurtigt og nemt.
  • Mine er lange og meget vide ude i spidsen og stærke, elsker dem.Min højde, jeg elsker at være lille, jeg kan rigtig godt lide det, jeg er 162 og elsker det, især også fordi at man kan have høje stiletter på, uden måske at føle sig alt for høj hvis man er meget høj i forvejen.

    Tre ting jeg hader ved mig selv.
  • min krop, jeg er født med den ene side af min krop større end den anden, og det irretere mig rigtig meget, mine fødder er dog vokset til samme størrelse, mine bryster (pinligt) er ikke lige store, det er ikke voldsomt men det er slemmere end andre, mine arme er ikke samme tykkelse og det samme med mine lår, hader det, og pga det, ryger min selvtillid lige nogle takker længere ned
  • Mit hår, jeg elsker farven, men min frisure hader den, jeg kan ikke gøre noget flot ved mit hår, og så er detbare så kedeligt, vil gerne prøve noget nyt men aner ikke hvad. 
  • Ved ikke om det gælder med i det her, men det gør det i min version.
    hader mit SÅ lave selvværd, jeg tør ikke en skid, jeg er så pisse genert. jeg var på noget der kaldet brobygning, i 8 klasse, jeg sikrede mig at finde en at følges med for jeg turde bare ikke alene, samme med praktik, der var jeg så bare nød til det, men var så bange at jeg rystede.
    Jeg har forfærdeligt lavt selvværd, og har prøvet alt, fra at blive rost og psykolog, intet hjælper.

1 kommentar:

  1. Det der kender jeg aaaalt for godt! Jeg kan ikke lide noget som helst ved mig selv, og mit selvværd er virkelig lav!

    www.missrasmus.blogspot.com

    SvarSlet