Sider

12/11/2013

My picks

Watching 

Det er ikke noget net at jeg ser denne spændings givet serie, har set den længe, men da netflix lagde en ny Season op, begyndte jeg igen, efter en pause.
Det er helt klart den mest spændings holdige serie, jeg har set længe, og jeg elsker følelsen af at man ikke kan stoppe igen, fordi man simpelthen bliver nød til at se videre, uanset hvad klokken er og om jeg skal om kun et par timer. de har været så gode med denne serie, at jeg helt klart anbefaler den til ALLE, der kan tåle at se blod.

Listening 
Pharrel Williams er i forvejen, en rigtig god sanger, og jeg vidste, inden jeg jeg købte denne sang at jeg ville elske den! og det gjorde jeg.
Det er lige til at du i omkvædet, rejser dig op og danser med, lige meget hvor du er på daværende tidspunkt, sangen er så glædes fyldt at man ikke kan undvære at føle sig glad, under sangen. hvilket nok også helt konkret er meningen med sangen. 










Wearing
Hvert år har vi brug for en ekstra varm jakke, til at holde os varme i vinter perioden. Da det bestemt ikke er sundt for kroppen at være ude i frosten uden beskyttelsen, da vi så spænder for meget i kroppen. i år valgte jeg denne rigtig fine og feminine vinterjakke, og jeg er absolut, rigtig glad for den.
Den holder mig ekstra varm da den også dækker en del af benene, faktisk mere end på billedet, fordi jeg er utrolig lav.
jakken er fra sisters point og har koster kr. 900










Wanting 
Jeg er ikke i tvivl om at vi alle bestemt har set disse sko, og at vi enten har elsket dem eller hadet dem. og jeg personligt, elsker dem! og vil rigtig gerne, give dem et kærligt hjem på mine sko hylder, dog er de dyre, og jeg er ikke personen der køber kopier, så det bliver først en gang, når man SU rækker til dem i en måned, hvor jeg ikke har så meget at betale.
Jeg kan allerede nu se hvor meget af mine forskellige outfits, at de ville passe super med. Jeg elsker idéen i, af de originale Lita, som i kan se på billedet, er så rå men alligevel så feminine.  








Reading
Som mange gange tidligere sagt er jeg en rigtig læsehæst og læser nemt en bog om ugen, derfor kan jeg i denne uge allerede igen bruge dette emne. Bogen dig og mig, handler om en pige, som mister sit job og derfor skal finde et nyt, det er ikke nemt og det er vigtigt for hele familien, at hun finder et da de er pressede, når det kommer til penge. hun finder et job hvor hun skal tage sig af en  mand der sidder i kørestol og er godt træt af livet. De vender begge to op og ned på hinandens liv, helt ubevidst. jeg er indtil videre, rigtig fanget af bogen, og jeg absolut elsker handlingen i den. Ligesom serier, har jeg følelsen af at jeg ikke kan lægge denne bog fra mig, fordi den er spænende, uden at det er fordi der sker det helt vilde. bogen er en rigtig hygge bog. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar