Sider

12/07/2013

Den bedste måde at forudsige sin fremtid på, er ved at skabe den selv

Har i planlagt jeres fremtid? hvad i vil være, hvad i vil opnå, og hvor i skal hen? det har jeg.

Fremtiden for mig, uddannelser og drømme kan ikke komme hurtigt nok, jeg har det hele planlagt. og ja det kan man jo sagtens sige, at jeg skal det og bagefter skal jeg det. men vi kan jo aldrig helt bestemt sige hvor livet vil fører os hen. Men man kan vel have en god idé om, hvor man gerne vil have livet fører en hen?
For mig er det slet ikke kun en uddannelse jeg vil have, og det er heller ikke kun to. og i sidste ende, er det også helt perfekt at have mere end en. Man skal bare ville det nok og ville kæmpe for at opnå det.


''There will be times, when people tell you, that you can't live out your dreams. This is what I tell them NEVER SAY NEVER''

Jeg er pt. igang med HG på handelsskolen. Det tager 2 år, til næste år skal vi vælge de valgfag, som definerer vores valg af job, jeg skal som et eksempel vælge fag og niveauer der dækker til kontoruddannelsen. Efter HG skal jeg direkte på hotel- og restaurant skolen, og tage grundforløbet til receptionist, når jeg har taget grundforløbet skal jeg finde et hotel jeg vil i lærer hos, og her efter skal jeg være i lærer og i skole on & off i 2 år. Sådan ser de næste 4 år ud plus, minus.

''Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke''

Når jeg så engang føler mig klar vil jeg gerne uddanne mig som indretnings arkitekt, da indretning, er noget af det jeg går allermest op i, og at kunne lave det til hverdag, lyder som god musik i mine ører!
Bagefter det, og når jeg har pengene, vil jeg gerne uddanne mig som makeupartist, da dette er endnu en ting der fylder rigtig meget i min hverdag og som jeg går rigtig meget op i!

Hvad er jeres drømme ? og er i i gang?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar