Sider

12/03/2013

My picks

Watching 
Det tager mig ikke ret lang tid at vudere en serie
eller en film, nogen gange, ser jeg kun på
billedet for jeg overhovedet bestemmer mig
for om det er noget jeg overhovedet vil se,
men Lie To Me, er en overvældene god serie
hvilket jeg overhovedet ikke forventede.
Jeg plejer at kun holde mig til en serie af gangen
men den her kan jeg ikke gå glip af.



Listening
Når jeg sidder i bussen hver morgen og
underholder mig selv med musik og forsk-
kellige apps, er det altid vigtig for mig at
have det rigtige musik, noget som jeg ikke
bliver træt af og pludselig ikke bliver hørt
længere. så jeg leder konstant efter nye numre
og hits at lytte til, og vupti, så var der endnu en
der røg ind på mit itunes boblitek.
Jeg huster Erik Hassle fra da han kom ud med
sangen hurtful, og jeg elskede den. dette er det
samme princip jeg elsker den! den er bare det bedre


Wearing
Jeg måtte sige farvel til mine yndlings Diesel bukser for
noget tid siden, da jeg måtte indrømme for mig selv at
det ikke gik længere. Det er det værste valg jeg har taget
længe. men ud måtte de og jeg måtte ud at finde nogle nye.
Jeg har aldrig betroet mig til H&M bukser, da afdelingen
med bukser altid for min side set, er alt for rodet, altid!
Men jeg tog chancen, da pengne pt. næppe er til et par
helt nye Diesel. og jeg må indrømme at jeg ugen efter gik
ind efter et par mere. &denim, super skinny, er hidtil det bedste discount
jeans, jeg længe  har gået i! de er magiske at have på, da
man overhovedet ikke kan mærke dem! og så koster de kun kr. 99! 





Wanting
Jeg fandt, de fedeste, mest fancy slap af bukser
da jeg var inde på Asos.com, den anden dag, slap af
bukser for mig er et HIT, da jeg efter en lang dag i
stramme bukser, hopper i bløde løse bukser med det samme
jeg kommer ind af døren.
dog må jeg indrømme overfor mig selv at det ikke bliver i år
at de får en plads i mit skab, da det koster næsten 1000 kroner.
Det stinker, hårdt sagt, at være studernde på SU og at elske tøj
jeg ikke kan få, fingrene i!









Reading
Fortiden læser jeg Askepot, af Kristina Ohlsson,
Det er en krimi om en lille pige der forsvinder fra sin plads i et tog,
jeg er ikke kommet ret langt, men indtil videre, er den vildt spændene.
Den skifter, fra de forskellige personers synsvinkel, hvilket nogle mennesker har svært ved at læse, men hvor jeg som person, finder
bogen meget mere interresant. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar