Sider

5/13/2011

Gør livet levende?

http://www.victoriamilan.dk/ Hva fuck? Den her dame som har en kæreste og de har en aftale om at de gerne må gå i seng med andre, hun har den mening at et langvarende forhold kan blive kedeligt og at man derfor skulle kunne have en mulighed for at prøve en anden en gang imellem uden det skulle være utro agtig... hun er brændt. HVOROR skulle det være i orden at have en affære? men en anden mand eller kvinde, når man har en kæreste eller er gift? hvis det er man vil prøve noget nyt, hvorfor er man så i et forhold? helt ærligt.. det der forstår jeg virkelig ikke! Jeg ville være SØNDERKNUST! hvis jeg havde en kæreste som havde en affære med en anden, for at gøre livet ''levende?'' virkelig, det er sgu da ikke i orden, det mener JEG ihvertfald ikke, seriøst? Er jeg den eneste der synes det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar