Sider

5/07/2011

Det at sige nej

Jeg ville så godt have sagt ja til ham, det værste jeg ved er at få et nej fra en person man virkelig godt kan lide., og så at det var min tur til at sige nej var virkelig forfærdeligt fik det så kvalmende dårligt., han så på mig med sine smukke brune øjn og sagde at han nok skulle gøre det bedre denne gang, virkelig. Jeg ville virkelig godt have sagt ja, og var også lige ved det, men det ville være at lyve, for problemet var ikke at han skulle gøre det bedre det vidste jeg godt han kunne, jeg havde bare ikke så stærke følelser for ham at jeg ville kunne være sammen med ham, så jeg tog det rigtige valg og vi har det jo stadig godt sammen, kan bare ikke få hans triste ansigt ud af hovedet! Men.. Morten du vil altid være verdens bedsteven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar