Sider

8/08/2014

Back to school

Når jeg starter i skole igen, er der hvert år, nogle ting jeg gerne vil ændre, ved enten mit udseende, eller min udstråling, hvad jeg går i af tøj osv. Jeg har valgt at lave 2 forskellige looks, den ene feminin den aden lidt mere rå, for at vise jer lidt af mine 2 forskellige stile. Det er meget forskelligt fra dag til dag, hvad for en stil jeg vælger, at bære den dag.

Nogle få ting jeg altid køber nyt af inden skolestart er;
En ny taske
En ny kalender
En ny jakke
Nye sko
Og måske en ny pung.

Her kan i se de to meget forskellige sider, til den mere feminine, har jeg valgt en meget klassisk trenchcoat, en sød meget piget skoletaske, med et friskt look, kalender med blomster og farver et lækkert penalhus i læder look og en meget neutral farve, og et par sneakers med hæl.

Til det mere rå, look har jeg valgt en læderjakke i biker look, en helt almindig sort/grå kalender, en skuldertaske, med lidt detaljer i form af sten, ankelstøvler med en smule hæl og så få at pifte lidt op et penalhus i læderlook, i rød.

Stilene er vidt forskellige, men jeg elsker dem begge to. hvad går i efter, når skolen starter igen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar