Sider

7/03/2014

New in!

Brugte min onsdag på at shoppe, til ferien :) samtidig med det ventede jeg spand både tirsdag og onsdag, på at mine nye birkenstock skulle komme med posten og idag var sandelig dagen, hurtigt levering, må man sige, så jeg er yderst tilfreds :) 

Jeg må sige jeg qldrig har været gladere for at par sko, de er så lækre at gå i og vejer ingenting! 179 kr. 

Købte disse shorts, suprelækre og behagelige, de er højtalhede og samtidig ikke for korte, 200 kr. Sat ned fra 400 kr. 

Købte denne bandue, fra h&m til en trøje jeg købte, som i vil se bagefter, så lækker en farve! 30kr sat ned fra 79kr 

Dette er så trøjen jeg købte den til, den er meget lang, løs og gennemsigtigt strik. Elsker den, og vil være så sød på en sommerdag, med mine nye shorts og den nye bandue under 100kr sat ned fra 200kr 


Købte disse lækre stiletter med platform, hos diechmann, så lækre at gå i da spændene rundt om ankelen, gør at det simpelthent føles som at gå i en flad ski 
250kr 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar