Sider

3/23/2014

Min weekend

Så er weekenden desværre ved at være ved vejs ende, min weekend har været fyldt med spænding, grineflib, familie og kærlighed. 

Fredag, efter skole, hentede Jens mig, og vi kørte hjem med det samme, gik hurtigt noget at spise og så kørte vi hjem til vores kære hjemby, vi fik udbetalt vores check, og hentede Jens' fodbold ting, hjemme ved han forældre, og så kørte vi ellers hjem igen. Resten af dagen hyggede vi stille og roligt, og spillede en masse kinect. Vi gik tidligt i seng så vi kunne nå at få en tidlig og hyggelig morgen, lørdag. 

Lørdag, morgen købte Jens  rundstykker og vi hyggede os med rundstykker, kaffe og varm kakao, fra vores lækre tassimo maskine. Vi ryttere stille og roligt op og hyggede os foran tv'et indtil Jens skulle til fodbold kamp, i Kjellerup. Jeg tog ned og træne i centeret med min veninde, i en halv anden times tid. Da jeg kom hjem ordnede jeg hurtigt lidt vasketøj og så begyndte jeg ellers at bage brownies, til vores gæster der skulle komme om aftenen, da Jens kom hjem, tog vi ned og handelede is og bær. Klokken 18:00 hentede vi mad på bones og tog med hjem i lejeligheden, lidt efter kom Jens' søster og hendes kæreste op, for at spise med, efter maden, ryttere vi op og klokken halv otte, kom min sviger far, hans kone og mor, jeg lavede brownies med vanilje is og bær til, og vi hyggede is hele aftenen til klokken blev halv 10-10, vi sagde farvel, og Jens, Lene, Andreas og jeg tog på latinerly for at få nogle drinks og spille med terninger, klokken 12 midnat, gik vi hjem og i seng. 

Søndag morgen var laaang og doven, vi ryttede op efter gårdagen og til middagstid tog vi på cafe morville og fik mad, super lækkert og hyggeligt. Klokken 4 tog vi sammen ned og trænede, i en time. Da vi kom hjem lavede vi mad og spiste. Lige nu ligger jeg på sofaen i mens Jens spiller kinect.

Har jeres weekend også været ligeså god som min?? 
Kys herfra! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar