Sider

3/05/2014

Aftens læsning

Alene på 2. Dagen; er ikke specielt god til det, og nyder bestemt ikke stilheden, som nogle andre måske ville. Dagene går hurtigt nok, men når først aftensmaden er spist og opvasken er taget, er jeg løbet tør for idé'er, af ting jeg kan lave og ender ubevidst foran fjernsynet, og det er der stilheden rigtig trækker ind, og man opdager hvor ensom man egentligt er. 
Jens kommer hjem søndag, 4 dage endnu, hvor jeg skal have tiden til at gå, nok nærmere tre en halv, lige meget hvad, er det stadig alt for længe i mine øjne, det mest ironiske? Han er kun hjemme i to små sølle dage, inden han rejser på opdagelse igen, jamen hvad skal jeg så lave i de 3 dage? Jeg må sige jeg har respekt for mennesker, som nyder stilheden, og.. ja lad mig kalde det ensomheden, og kan holde den ud dag ind og dag ud, hvad finder folkene dog på at lave? .. Jeg har valgt at ligge mig fortvivlet og ensomt alene ind i min seng, med en bog om en næsten endnu mere sørgelig kvinde. Godnat derude og kys herfra. 

PS: kom endelig med idé'er til at fordrive tiden indtil på søndag, kl. 14. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar