Sider

9/05/2012

LIVØ

Tog afsted til livø tirsdag morgen, må sige mine og tøsernes forventninger ikke var de højeste på listen!
Men afsted kom vi, 50 minutter med bus, 20 minutter med båd og på Livø vi var!
Lille, øde, træer, buske, grus, intet andet!
vi gik en lille km og vi var i hvad man umuligt kan kalde en by, der var den mindste købmand jeg længe har set, så var der en lille kro, der havde åbent lørdag og søndag, og så var der de få huse som elever og andre gæster sover i, der lever alt i alt 7 mennesker på øen og mon ikke de hygger sig der, helt alene.
Det har været den vådeste, sjoveste og mest tossede hyttetur jeg længe har været på, det var 1.o og resten af HF'erne!
Vi havde et o løb, som vi klarede skide godt, skal nok informere jeg senere om vi vandt!, så havde vi fri tid, og så var der et stjerneløb, har aldrig grinet så meget i mit liv før, det var fandme sjovt ved alle 6 poster, men tror ikke det gik mega fremragende, men det gælder jo også mest om at have det sjovt, så var der fri aften og så gik vi seng, søndag stod på oprydning og hjemrejse :)



























Alle billederne er taget med denne søde piges Canon 600D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar