Sider

7/09/2012

Hvad er vigtigst?

Jeg fik spørgsmålet af en veninde, om hvad jeg synes der var vigtigst, venner eller familie? hvad betyder mest? hun sagde venner da det er dem man ´vælger selv.
Det er vel også rigtig, du vælger dem, fordi de passer med din personlighed og din måde at være på, du vælger dem fordi du synes de er søde og betyder noget for dig, du vælger dem fordi de er der for dig, og fordi i kan snakke om alt.
Men igen Famile vil altid være der, venner kommer og går, selvom du måske har været venner længe og lavet alting sammen, kan ting gå galt og i mister kontakten, må indrømme det da også er sket for mig, med et famile medlem, men derfor er personen stadig i dit liv, det er en del af dig og din familie, en ven du mister vil for det meste forsvinde ud af dit liv og ud af dine tanker.
Selvfølgelig kan i blive venner igen, men vil det nogensinde blive det samme igen?
I sidste ende er det som sagt familien der bliver der, og altid er omkring dig.
Måske er der nogle i din familie du ikke klikker med eller bryder dig om, selvfølgelig er der det, du har ikke selv valgt dem, men hvad kan du gøre ved det?
Igen skal du vel også bare være glad for at du har en familie der vil snakke med dig og være der for dig, for sådan har alle det ikke, altså jeg er glad for min familie, selvfølgelig igen er der nogle jeg ikke klikker med, men derfor snakker jeg stadig med dem, fordi jeg ved de er der for mig i sidtse ende, og det er jeg taknemmelig for.
Men jeg har det også sådan at med venner, hvis i bliver ved med at skændes, og til sidst ender jeg venskab, så har det heller ikke været meningen at i skal være i hinandens liv, hvis det var meningen havde i klaret problemerne, gikset dem, løst dem, og grint af det senere hen.
Der vil altid være nogle derude som er ment til at være der i dit liv, som fortjener at være din ven.
Alle fortjener at blive behandlet som men selv vil behandles.
Så jeg vil ikke kunen sige hvad jeg synes der er vigtigst, men jeg er glad for at man selv kan vælge ens venner.

Hvad er jeres mening?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar