Sider

7/19/2012

Always be yourself

Jeg har det lidt sådan at man hurtig bliver dømt, omkring det tøj man går i, har i prøvet det?
Har prøvet det så tit, fået af vide at den trøje jeg havde på var grim eller ikke klædte mig, men helt ærligt, så længe man selv kan lide den og føler sig godt tilpas i den, hvorfor så tænkte på hvad andre tænker. 
Man skal altid være så selv, og kun tænke på hvad man selv synes, for inderst inde ved du kun selv hvad der klær dig og hvad du føler dig flot i. 
Har de sidste par dage taget et billede af det tøj jeg har haft på. 
Har fået af vide, at det var for lidt tøj, det var for flot tøj til bare en hverdag, men har også fået af vide at det klædte mig og at det var godt at se mig i noget nyt, og hvem elsker ikke at få søde kommentarer og masser af ros. 




Det er altid vigtigst hvad du selv føler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar